۸ نکته برای انتخاب بهتر ابزار

۸ نکته برای انتخاب بهتر ابزار

چگونه ابزار مناسب خود را انتخاب کنیم؟

چگونه ابزار مناسب خود را انتخاب کنیم؟ این سؤالی است که در ذهن اکثر ما وجود دارد. ما در بیشتر مواقع هنوز نمی‌دانیم که چگونه ابزار مناسب کار خود را انتخاب کنیم.
شاید برای شما هم اتفاق افتاده که در ذهن خود یک ابزار را برای کار خود در نظر می‌گیرید. اما زمانی که به فروشگاه ابزار فروشی مراجعه می کنید، سر درگم و بلاتکلیف می‌شوید.
چراکه دقیقاً نمی‌دانید چه ابزاری مناسب کار شما خواهد بود؟ از چه برندی انتخاب کنید، بهتر است؟ آیا برندی که می‌خرید، کیفیت و ضمانت لازم را دارد؟ چگونه ابزار اصل را از ابزار تقلبی تشخیص دهم؟

1. توجه به برند و کیفیت ابزار

قبل از خرید ابزار به برند ابزار، کیفیت و اصل بودن آن دقت کنید. در حال حاضر با توجه به تعدد فروشگاه های ابزار فروشی و برند های آن، انتخاب یک برند باکیفیت و اصل کار بسیار مشکلی خواهد بود.
تشخیص ابزار اصل و باکیفیت از ابزار مشابه تقلبی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خریداران ابزار در ایران محسوب می‌شود.
برای اینکه شما این دردسر را نداشته باشید، در گام نخست، یک فروشگاه ابزار فروشی معتبر را برای خرید ابزار خود انتخاب کنید.
فروشگاه های معتبر ابزار فروشی، معمولاً ابزارآلات برند و اصل را ارائه می دهند. یکی دیگر از راه‌های تایید اعتبار یک برند تعداد و گستردگی جغرافیایی حضور آن برند در یک کشور می‌باشد.

ایوک در حال حاضر بیش از ۷۰ نمایندگی خدمات پس از فروش دارد که خیال مصرف کنندگان عزیز را از بابت خدمات‌دهی و تامین قطعات راحت می‌کند.
برای اطلاع از نمایندگان فروش در هر منطقه میتوانید با کارشناسان فروش شرکت ایوک ارتباط برقرار کنید

2.خدمات پس از فروش 

هر چیزی در این جهان می‌تواند با خراب شدن مواجه شود و ابزارآلات نیز از این قاعده مستثنی نیست و هرچقدر ابزار پیچیده‌تر باشد قطعات بسیار بیشتری برای خراب شدن دارد.  یکی از مفاهیم اصلی در خدمات پس از فروش دادن ضمانت برای تمامی قطعات تشمیل دهنده‌ی ابزارآلات است. ایوک با خدمات پس از فروش ۲۴ ماهه‌ی معتبر و بانک قطعاتی کافی تمام‌قد از محصولات خود پشتیبانی می‌کند. 

3. برای صرفه جویی در هزینه، می توانید ابزارآلات چند کاره بخرید

برای صرفه جویی در هزینه خود می توانید از ابزارآلات چند کاره استفاده کنید.

4. قبل از خرید ابزار حتماً آن را تست کنید

همیشه قبل از خرید ابزار، به ویژه ابزارهای برقی و شارژی آن را تست کنید که کاملاً سالم باشند. ایوک آنچنان به کیفیت محصولات خود اطمینان دارد که برخلاف اکثر شرکت‌های فعال در حوزه‌ی ابزار که محصولات خود را ۱۲ ماه گارانتی می‌کنند، ایوک یکی از بهترین خدمات پس از فروش را دارد که محصولات خود را ۲۴ ماه ضمانت می‌کند.

5. هنگام خرید ابزار ایمنی را در نظر بگیرید.

قبل از خرید ابزار از ایمنی آن مطمئن شوید. سعی کنید ابزارهایی بخرید که استاندارد های لازم را دریافت کرده باشند.

6. نیازهای پروژه خود را شناسایی کنید

اگر برای کارهای حرفه ای و انجام پروژه های سنگین نیاز به ابزار دارید، ابتدا نیازهای پروژه خود را شناسایی کنید. سپس اقدام به خرید ابزارآلات مورد نیاز خود نمایید.

7. ابزار را متناسب با سطح توانایی و مهارت خود بخرید

برای خرید ابزار مناسب، سطح توانایی و مهارت خود را در نظر بگیرید. اگر شما یک فرد حرفه‌ای هستید و کار شما نیز ایجاب می‌کند که ابزار حرفه‌ای بخرید.
به طور مثال شخصی که شغل تعمیرات لوازم خانگی را دارد، به ابزارهای دستی و برقی حرفه‌ای تعمیرات نیاز دارد.
در مقابل شخصی که تنها قصد دارد تعمیرات جزئی لوازم خانه خود را انجام دهد، با استفاده از ابزارآلات ساده دستی نیز کارش راه می افتد.

8. سؤال بپرسید

هنگام خرید ابزار بدون اینکه خجالت بکشید، در مورد هر یک از محصولات، وظایف و کاربردهای آن ها از فروشنده سؤال کنید.
شما با شرح کاملی از کار و شغل خود، درباره ابزار مناسب کارتان، قیمت، برند، نحوه کار، نکات و دستورالعمل های مربوط به آن سؤال بپرسید.
این کار باعث می شود شما بهتر با محصول و نحوه کار با آن آشنا شده و زمانی که شروع به کار کردید، مشکلی پیش نیاید.

کارشناسان فروش ایوک آماده‌ی پاسخگویی به تمام سوالات شما در حوزه‌ی ابزار  و ارائه مشاوره جهت تهیه‌ی ابزار مورد نیاز شما هستند.

 

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در لینکدین
ارسال از طریق تلگرام
ارسال از طریق واتساپ
ارسال با ایمیل
منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.