حضور ایوک در سومین نمایشگاه بین‌المللی کشور در کرمان

نمایشگاه یک صنعت است و یکی از حلقه های مهم فرآیند بازاریابی می باشد که می تواند در خدمت صادرات کشور باشد. نمایشگاه بین المللی نزدیک ترین و ارزان ترین محل جهت تعامل عرضه و تقاضا است که به عنوان یک مکمل و راه حل مناسب جهت توسعه صادرات غیرنفتی مطرح می باشد.

شرکت نمایشگاه های بین المللی جنوب شرق در تاریخ ۱۳۸۵/۰۶/۲۰ به کوشش عده ای از فعالان اقتصادی استان، تاسیس شد. این شرکت در سال ۹۳ با هدف تبدیل استان به یک قطب اقتصادی فعال در جنوبشرق کشور، فعالیت رسمی خود را در سایت شرکت نمایشگاه ها آغاز نمود و هرساله میزبان بیش از ۳۰ عنوان نمایشگاهی تخصصی و عمومی است.

این نمایشگاه از ۳۰ام آبان تا ۳ آذر از ساعت ۱۵ الی ۲۱ میزبان صنف ابزار بود و از جا‌یجای ایران عزیز برند‌های نامی و قدرتمندی چون ایوک در آن شرکت داشتند.

 

در طول ۴ روز برگزاری این نمایشگاه حدود ۵۰،۰۰۰ نفر از این نمایشگاه دیدن کردند.

 

برند ایوک در سالن باستانی پاریزی، غرفه‌ی ایوک قرار داشت.

از نکته‌های جالب توجه این سالن بخشی است که برند ایوک تحت عنوان «Workshop» ایجاد کرده بود که در آن تجربه‌ی کار با ابزار آلات خودش را در اختیار بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرار می‌داد.

 

از دیگر نکاتی که توجه بازدیدکنندگان این نمایشگاه را به خود جلب کرد؛داشتن بیش از ۸۰ نمایندگی خدمات پس از فروش فعال برند ایوک در سراسر کشور و گارانتی ۲۴ ماهه‌ی ایوک بود که نشان دهنده‌ی اطمینان این برند به محصولات خودش است.

تیم ایوک همیشه پرانرژی و با صلابت آماده‌ی خدمت‌رسانی به همه‌ی ایرانیان عزیز خواهد بود.

این نمایشگاه جمعه سوم آذر به کار خود پایان داد.

ایوک
فقط با یک حرکت

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در لینکدین
ارسال از طریق تلگرام
ارسال از طریق واتساپ
ارسال با ایمیل
منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.