حضور ایوک در اولین نمایشگاه بین‌المللی ابزار اهواز

ایوک در اهواز
 اولین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ابزارآلات اهواز در تاریخ چهارشنبه سوم آبان‌ 1402 آغاز به کار کرد و شنبه ششم آبان پایان یافت. هشتمین حضور ایوک در نمایشگاه‌های داخلی کشور با میزبانی مردم خون‌گرم خوزستان همراه بود.
سالن کارون محل استقرار غرفه‌ی ایوک بود و به همین خاطر شلوغ و پررفت‌وآمد به نظر می‌رسید.

 

ایوک در اهواز
 
خوزستان یکی از اصلی‌ترین قطب‌های صنعت و اقتصاد ایران به حساب می‌آید. پالایشگاه آبادان، پتروشیمی بندر امام، گروه ملی صنعتی فولاد ایران و صنایعی مانند کارخانه آرد اهواز و نیشکر هفت‌تپه، همچنین، صنایع کوچک و کارگاه‌‌های متعدد نجاری، آهنگری، مکانیکی و … در خوزستان مستقر هستند. افراد زیادی در این بخش‌ها شاغل هستند و بخش عمده درآمد کشور از این استان تامین می‌شود. صنعت پیشرفته در کنار نیروی متخصص و کارآمد، به ابزار باکیفیت نیاز دارد و ایوک با تنوع محصولات با کیفیت خود نشان داد  می‌تواند بخش مهمی از نیازهای صنعتگران این استان را پوشش دهد.
 
در طول برگزاری 4 روزه نمایشگاه ابزار اهواز ایوک موفق شد آوازه‌ی کیفیت و تعهد خود را به گوش تمام بازدیدکنندگان این نمایشگاه برساند.
 
رضایت کاربران از نحوه عملکرد محصولات، کیفیت دستگاه ها و به ویژه گارانتی 24 ماهه این شرکت نویدبخش حرکتی نوین در صنعت ابزار است.
 
حضور پرقدرت و همیشگی ایوک در نمایشگاه‌های معتبر داخلی نشان‌گر تعهد محکم در راستای خدمت‌گزاری به مردم ایران‌زمین است. 
ایوک فقط با یک حرکت

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در لینکدین
ارسال از طریق تلگرام
ارسال از طریق واتساپ
ارسال با ایمیل
منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.