حضور ایوک در سومین نمایشگاه صنعت تهران

سومین نمایشگاه بین المللی صنعت، ماشین ابزار اتوماسیون صنعتی، ماشین آلات صنعتی و کارگاهی تهران که از تاریخ 31 مرداد ماه تا 3ام شهریورماه سال 1402 در محل دائمی نمایشگاههای شهر آفتاب برگزار شد و ایوک هفتمین حضور موثر خودش را در نمایشگاه‌های داخلی به ثمر رساند. در این نمایشگاه بیش از 2000 نفر از غرفه‌ی ایوک بازدید نمودند که این خود مایه مباهات این مجموعه‌ست.

بازدیدکنندگان از سراسر کشور از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب از غرفه ایوک بازدید نمودند؛

نقطه عطف این نمایشگاه علاوه بر رونمایی از 8 محصول جدید برند ایوک که در آینده‌ی نزدیک به سبد محصولات اضافه خواهند شد، تعبیه محلی به عنوان WORK SHOP جهت تست محصولات ایوک بود.

 

در طول برگزاری 4 روزه نمایشگاه صنعت تهران حضور مدلهای نامی برند ایوک، آقای حسین حیدری و خانم مونا کمایستانی، رنگ و بویی خاص به نمایشگاه داده بود.

 

 

رضایت کاربران از نحوه عملکرد محصولات، کیفیت دستگاه ها و به ویژه گارانتی 24 ماهه این شرکت نویدبخش حرکتی نوین در صنعت ابزار است.

 

 

ایوک امیدوار است در آینده با حضور پررنگ در نمایشگاه تخصصی ابزار و صنعت که در اقصی‌نقاط میهن عزیز برگزار می گردد، بتواند ارتباط تنگاتنگی با شما عزیزان مصرف کننده برقرار نماید.

 

ایوک فقط با یک حرکت

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در لینکدین
ارسال از طریق تلگرام
ارسال از طریق واتساپ
ارسال با ایمیل
منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.