ایوک در نمایشگاه ابزار تبریز

ایوک در نمایشگاه ابزار تبریز

ایوک در نمایشگاه ابزار تبریز خوش درخشید و استقبال پرشور و پرحرارتی را تجربه کرد.

نمایشگاه بین‌المللی تبریز از ۱۲ اردیبهشت به مدت ۴ روز فعالیت داشت و برند‌های نامی این صنعت چون ایوک در آن شرکت کردند.

برگزاری نمایشگاه تبریز

در این نمایشگاه اعضای اتحادیه صنف ابزار و مصالح ساختمانی تبریز به ریاست دکتر نیک‌گوهر از غرفه‌ی ایوک بازدید کردند.
دراین میان بزرگان و پیشکسوتان صنف ابزار تبریز چون رئیس دانشگاه سهند تبریز،آقای دکتر اسماعیل فاتحی‌فر، برادران بختوری، آقایان عزیزی، مسیب‌زاده، عاملی، پورکیوان، خطیبی و … نیز از غرفه‌ی ایوک بازدید کردند.

 

حضور پیشکسوتان در غرفه ایوک
حضور پیشکسوتان در غرفه ایوک

 

کارگاه آموزشی ایوک هم همیشه برای بازدیدکنندگان نمایشگاه ابزار مملو از نکات آموزشی و تجارب حرفه‌ای کار با ابزار است که توسط کارشناسان باسابقه‌ی ایوک با بازدیدکنندگان کنجکاو به اشتراک گذاشته می‌شود. WORKSHOP ایوک از سوی دیگر محلی‌ست برای تجربه حس واقعی کار با ابزارآلات که هرکسی به واسطه‌ی این لابراتوار آموزشی می‌تواند از ابزارآلات ایوک استفاده کرده و تجربه‌ی شخصی کار با آن‌ها را بروی سطوح مختلفی چون چوب و فلز کسب کند. نکته جالب توجه در ارتباط با این ورک‌شاپ استقبال بیشتر کودکان به همراه خانواده‌شان برای تجربه و لمس ابزارآلات ایوک بود.

 

و همچنان ایوک از تمامی عزیزان و ارزشمندان صنف ابزار که از شهرهای اردبیل، مشهد، زنجان، قزوین، ارومیه، مراغه، ملکان، میانه، بستان‌آباد عجب‌شیر و آذرشهر به نمایشگاه آمده و از غرفه‌ی ایوک بازدید کردند کمال تشکر و قدردانی را دارد.

لازم به ذکر است ایوک مراتب تشکر ویژه‌ی خود را از برادران اصغری(نماینده فروش استان اردبیل)، پخش انتخاب(نماینده‌ی استان آذربایجان شرقی) و برادران بحری(نماینده‌ی خدمات پس‌‌از فروش شهر تبریز) را به جا می‌آورد و همچنان از نماینده‌ی فروش آذربایجان غربی شهر سلماس، آقایان رحیم گلبهاری به همراه امیرحسین گلبهاری و خانواده محترمشان و نماینده خدمات پس‌از فروش شهر سلماس آقای صابر لطفی کمال تقدیر و تشکر را دارد.

این نمایشگاه در روز ۱۵ اردیبهشت در ساعت ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز به کار خود خاتمه داد.

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در لینکدین
ارسال از طریق تلگرام
ارسال از طریق واتساپ
ارسال با ایمیل
منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.