شروع پرقدرت ایوک در نمایشگاه بین‌المللی تبریز

حضور پرقدرت ایوک در اولین روز نمایشگاه تبریز

ایوک روز اول نمایشگاه بین‌المللی ابزار تبریز را پرقدرت شروع کرد.
نمایشگاه بین‌المللی تبریز از ۱۲ اردیبهشت به مدت ۴ روز کار خود را آغاز کرد و برند‌های نامی این صنعت چون ایوک، دنلکس،محک، تاپکس،ای‌پی‌ان، آروا و اکتیو در آن شرکت می‌کنند.

برگزاری نمایشگاه تبریز

روز آغازین این نمایشگاه برخلاف پارسال از شور و اشتیاق کافی برخوردار نبود اما در این بین غرفه‌ی ایوک کمافی‌سابق شلوغ و پرهیجان بود.
مشتری‌مداری، برخورد پرسنل،کیفیت محصولات، شرایط فروش ویژه و گارانتی ۲۴ ماهه ایوک همیشه توجه علاقه‌مندان به صنعت ابزار را به خود جلب می‌کند و باعث می‌شود غرفه‌ی ایوک یکی از مقاصد اصلی نمایشگاهی برای بازدیدکنندگان باشد.

رونق ایوک در نمایشگاه تبریز

کارگاه آموزشی ایوک هم همیشه برای بازدیدکنندگان نمایشگاه ابزار مملو از نکات آموزشی و تجارب حرفه‌ای کار با ابزار است که توسط کارشناسان باسابقه‌ی ایوک با بازدیدکنندگان کنجکاو به اشتراک گذاشته می‌شود. WORKSHOP ایوک از سوی دیگر محلی‌ست برای تجربه حس واقعی کار با ابزارآلات که هرکسی به واسطه‌ی این لابراتوار آموزشی می‌تواند از ابزارآلات ایوک استفاده کرده و تجربه‌ی شخصی کار با آن‌ها را بروی سطوح مختلفی چون چوب و فلز کسب کند. 

کارگاه آموزشی ایوک

قدمت و عقبه‌ی مدیران ایوک در صنعت ابزار همیشه پیشکسوتان این حوزه را به سمت خود جذب می‌کند و آن‌ها نیز از دیدار با همکاران قدیمی خود استقبال کرده و اصالت ارزش‌های سازمانی برند ایوک را تایید می‌کنند.

حضور پیشکسوتان در غرفه ایوک
حضور پیشکسوتان در غرفه ایوک

این نمایشگاه تا پایان روز ۱۵ اردیبهشت از ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز به کار خود ادامه می‌دهد و فرصت آشنایی بیشتر با اخبار به‌روز دنیای ابزار را در اختیار عموم قرار می‌دهد.

زمان باقی‌مانده تا پایان نمایشگاه بین‌المللی تبریز

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در لینکدین
ارسال از طریق تلگرام
ارسال از طریق واتساپ
ارسال با ایمیل
منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.