چرا ایوک ؟بررسی مزایای ایوک نسبت به سایر برندها

مزایای برند ایوک چیست؟

ایوک یک برند معتبر جهانیست که با تلاش و پشتکار تیم خود و تجربه چندین دهه‌ای مدیران خود  توانسته در راستای تامین و رضایت بازار ابزار ایران و مارکت‌های بین المللی سبد کالایی خود را روز‌به‌روز با دقت و حساسیت بالا ارتقا بخشد. در این مقاله به بررسی مزایای ایوک نسبت به سایر ابزار‌آلات می پردازیم .

 

درباره ایوک

 

اولین سوالهایی که به ذهن فروشندگان و یا مصرف کنندگان از انتخاب یک برند به گوش میرسد سوالهایی از قبیل زیر است:

  • گارانتی و خدمات پس از فروش به چه صورت است؟
  • شرایط فروش به چه صورت است؟
  • قیمت‌ها معقول و قابل دفاع هستند؟
  • کیفیت این محصول در چه سطحی است؟
  • تبلیغات و معرفی برند مناسب است؟

در زیر به این سوالاتی که در مورد مزایای ایوک ممکن است برای شما پیش بیاید به دقت پاسخ میدهیم:

گارانتی و خدمات پس از فروش

در ابتدا گارانتی محصولات ایوک 12 ماه بوده و دارای نمایندگی خدمات در کلان شهر های ایران بود اما در آبان ماه سال 1401 تیم ایوک با توجه به کیفیت و استقبال مشتریان عزیز در راستای مشتری مداری و پاسخ به اعتماد بازار ابزار تصمیم به ارتقای گارانتی محصولات خود از 12 ماه به 24 ماه نموده و با افزایش نمایندگان خدمات خود به بیش از 50 نمایندگی فعال در سراسر کشور نه تنها در کلان شهرها بلکه در اکثر شهرستان های ایران عزیز آماده پاسخگویی به تمامی فروشندگان و مصرف کنندگان عزیز می­باشد.

این آمار روز‌به‌روز در حال ارتقا بوده و با توجه به تامین قطعه به موقع و مناسب و پاسخگویی تمام وقت تیم خدمات پس ازفروش ایوک مورد استقبال بی­نظیر همکاران محترم قرار گرفته است.

همچنین باید گفت که بانک قطعات ایوک با حساسیت و دقت بالا آنالیز ،نگهداری و شارژ شده تا حداکثر میزان رضایتمندی مشتریان عزیز را شامل شود تا به شعار 10 سال تامین قطعه ، جامه عمل بپوشانیم.

برای اطلاع از خدمات پس از فروش و نمایندگی های معتبر ایوک بر روی این لینک کلیک کنید .

 

گارانتی 24 ماهه

شرایط فروش متنوع و مناسب

تیم فروش ایوک با بهره گیری از متد‌های نوین فروش و با شرایط ویژه ،همواره دغدغه رضایت فروشندگان و خریداران عزیز را داشته و در تلاش است تا با تسهیل شرایط ،راه همکاری روز افزون را هموار سازد.

برای اطلاع از شرایط فروش ابزارآلات ایوک بر روی این لینک کلیک کنید.

 

قیمتگذاری معقول

انصاف در قیمتگذاری و رقابتی بودن آن از اولویت‌های اصلی ایوک است و با توجه به کیفیت استاندارد بین‌المللی همواره تلاش بر این بوده مشتریان عزیز از خرید خود نهایت رضایت را داشته باشند.

بدیهیست که قیمت محصولات ایوک با حساسیت ، دقت بالا و مقایسه کمی و کیفی مناسب تدوین شده و سعی بر این بوده که  رضایت چند برابری به نسبت مبلغ پرداختی حاصل شود.

 

کیفیت جهانی

محصولات ایوک در معتبرترین کارخانجات صنعتی بین المللی تهیه و تولید میشوند.

ایوک اقدام به ایجاد تیم تحقیق و توسعه (R&D) نموده است.با آنالیز قبل، حین و بعد از تولید و تست همیشگی محصولات خود، دغدغه ی اصلی مصرف‌کنندگان عزیز در جهت داشتن ابزاری مناسب با طول عمر بالا را رفع نموده و همواره سعی در ارائه بهترین کیفیت به همراه معقول ترین قیمت دارد.

تبلیغات گسترده

یکی از ارکان اصلی شرکت ایوک بخش تبلیغات است. ایوک با برنامه ریزی همه جانبه در فضای مجازی و تبلیغات میدانی قدم نهاده است.

ساخت کلیپ و تیزر،طراحی های متنوع،استند ابزار،تابلو سردرب،دیزاین نمایندگی های فروش و بسیاری امور دیگر دستور کار همیشگی ایوک است.

شرکت در نمایشگاه های صنعت

شرکت در نمایشگاه های ابزار آلات و صنعت یکی از راهبردهای ایوک جهت تبلیغات و نمایش محصولات خود می باشد .

نمایشگاه مشهد

 

همچنین ایوک در صفحات مجازی به صورت فعال در حال تبلیغات و تولید محتوا می باشد .

کانال تلگرام ایوک

 آدرس صفحه اینستاگرام ایوک

 

گارانتی محصولات ایوک

 

 

 

 

 

 

 

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در لینکدین
ارسال از طریق تلگرام
ارسال از طریق واتساپ
ارسال با ایمیل
منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.