جعبه ابزار مناسب

جعبه ابزار مناسب

تا چند سال گذشته بیشتر مردم ابزارهای جداگانه ای خریداری می کردند و آنها را خودشان درون محفظه ای دست ساز نگهداری میکردند.

تعریفی از ابزار های خانگی و جعبه ابزار مناسب وجود نداشت. ابزار های  مشخصی مانند انبردست و پیچ گوشتی و چند قوطی پیچ و میخ می توانست نقش یک جعبه ابزار را بازی کند.

ولی امروزه با پیچیده تر شدن وسایل و همچنین استفاده از فیلم های آموزش هرکسی می تواند تا حدودی وسایل خانگی خود را تعمیر کرده  تنوع در تولید  ابزارآلات باعث ایجاد انواع مختلفی از جعبه ابزارها شده است.

جعبه ابزار هایی آماده به بازار آمده اند که تمام یا بخشی از ابزار آلات  پر مصرف را در خود جای داده است.

برای انتخاب یک جعبه ابزار مناسب و با کیفیت در ادامه با ما همراه باشید

  جنس جعبه ابزار

جعبه ابزار، به کیف یا جعبه ای گفته می شود  که شامل ابزار الاتی مانند چکش، آچار، دم باریک و … می باشد.  و تمامی این ابزار ها به منظور دسترسی بهتر و سریع تر در حین کار درون یک جعبه قرار می گیرد تا هم در حین انجام کار نظم رعایت شود و هم کار سریع تر انجام گیرد.

در زمان قدیم جنس جعبه ابزار اغلب چوبی بوده است اما امروزه با توجه به محل مورد  استفاده جعبه ابزار جنس آن متفاوت است امروزه جعبه ابزار های پلاستیکی و فلزی کاربرد بیشتری دارند.

جعبه ابزارهای پلاستیکی اغلب در منزل و مصارف خانگی و جعبه ابزارهای فلزی برای بیرون از منزل و در محیط های صنعتی به دلیل استحکام بالا کاربرد دارند.

انواع مختلف جعبه ابزار 

  • جعبه ابزار قابل حمل دستی

 جنس این جعبه ها از استیل و پلاستیکفشرده بوده و از پرطرفدار ترین نوع جعبه ابزار در بازار بوده ، حتی اگر شما یک قفسه‌ی بزرگ برای ابزارهای خود در خانه داشته باشید باز هم برای کارهای بیرون از خانه به یک جعبه‌ی قابل حمل نیاز پیدا خواهید کرد.

در بیشتر این جعبه ابزارها، دسته‌ای تاشو و متحرک برای راحتی در حمل و نقل روی آن‌ها تعبیه شده اما نکته‌ی مهم در این جعبه‌ها، طبقات موجود در آن، قابلیت طبقه‌بندی و متحرک بودن آن‌ها بوده که هنگام کار مانند یک سینی بزرگ عمل کرده و به راحتی و سرعت عمل شما کمک خواهد کرد.

این مدل های ساده هیچوقت قدیمی نمی‌شوند. و ماندگاری بالاتری در مقایسه با جعبه ابزارهایی از جنس پلاستیک دارند اما به همان اندازه هم سنگین است که کار شما را در حمل و نقل سخت‌تر خواهد کرد

  •  جعبه ابزار چرخ‌دار

شاید بتوان این مدل را به چمدان‌ها تشبیه کرد. یک محفظه بزرگ که چند چرخ در زیر آن تعبیه شده تا حرکت جعبه تسهیل گردد. این جعبه‌ها برای افرادی مفید است که دائما در حال جابه‌جا کردن جعبه ابزار هستند و تحرک زیادی دارند. تعمیرکارها و نصاب‌ها در زمینه‌های شغلی مختلف می‌توانند گزینه خوبی برای استفاده از این جعبه باشند.

  • جعبه ابزار قفسه ای  

این مدل بیشتر در کارگاه‌ها و مراکز صنعتی دیده می‌شوند. مدل قفسه‌ای برای کم و زیاد کردن ابزار انتخاب مناسبی است زیرا فضای زیاد و جایگاه‌های متنوع در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین وجود کشوهای مختلف امکان دسته‌بندی را به نیروهای فنی می‌دهد و از همین جهت در زمان وجود انواع مختلف ابزار دسترسی سریع‌تر و راحت‌تر خواهد بود.

  • جعبه ابزار تبلیغاتی

امروزه نقش تبلیغات در زندگی روزمره و دیده شدن کالا بر کسی پوشیده نیست بسیاری از سازندگان ابزارآلات نام و برند خود را بر روی ای محصول حک و تبلیغ می کنند .

قرار گرفتن نام تجاری بر روی جعبه ابزاری که مدام در کاربردی ترین شرایط قرار می گیرد حمل می شود یک اقدام هوشمندانه است.

حتی تاثیر این شیوه چنان آشکار است. که بسیاری از مدیران صاحبان مشاغل از جعبه ابزار به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می کنند. همچنین چاپ لوگو شعار یا محصول شرکت بر روی جعبه ابزار می تواند در ماندگار شدن محصول در ذهن مخاطب نقش به سزایی ایفا کند

  • جعبه ابزار دستی یا پارچه ای

این مدل ازکیف ابزار از پارچه های برزنتی دورو  جهت تحمل وزن بیشتر و مقاوم در برابر کشش ساخته شده است . حمل آنها راحت بوده و نسبت به جعبه ابزار های دیگر سبکتر می باشد .مناسب انواع مصارف نیمه صنعتی،خانگی و داخل خودرو است .

اگر سری به سایت های فروش بزنید با خیل عظیم تنوع در رنگ و شکل و ابعاد در جعبه ابزار مواجه می شوید. که در همه انواع آن این نکته  که جعبه ابزار باید طوری طراحی شود. که هم کاربردی باشد و ابزارهای متفاوتی در در خود جای دهد و هم به راحتی قابل حمل باشد رعایت می شود

شرکت ایوک، با بهره گیری از تجربه بیست ساله خود در زمینه ارائه انواع ابزار آلات ، تجهیزات صنعتی و خانگی و جعبه ابزار های خانگی و صنعتی  پیشتاز ای عرصه می باشد مشتریان و مصرف کنندگان گرامی ارائه می دهد

نکات مهم خرید جعبه ابزار 

نکات مختلفی را جهت خرید یک جعبه ابزار مناسب باید در نظر بگیرید صرف از اینکه شما یک مصرف کننده خانگی بوده یا یا یک نیروی ماهر در شغلی فنی، نیازها و در نتیجه انتخاب شما قطعا متفاوت خواهد بود. بعضی از افراد فقط به یک سری از ابزار آلات ساده و پیش پا افتاده احتیاج داشته و برخی دیگر نیاز به ابزارهای حرفه ای و با دوام دارند .

وجود ابزارهای بیشتر  باعث افزایش هزینه‌ها می‌شود. و باید بهترین انتخاب را از نظر هزینه و کارایی داشت.

همچنین جهت انتخاب یک جعبه ابزار مناسب برای خود یا تبلیغات به نکات زیر توجه نمایید :

  1. جنس جعبه ابزار

جنس جعبه ای که شما برای جعبه ابزار خود به عنوان یک هدیه تبلیغاتی انتخاب می‌کنید کاملا مرتبط با محیط و مخاطبانی است که می‌خواهید این هدیه تبلیغاتی را در اختیار آنان قرار دهید.

برای مصارف خانگی و شخصی از بدنه پلاستیکی و برای مشاغل از جنس فلزی استفاده می‌شود تا دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشد.

  1. رنگ جعبه ابزار

رنگ جعبه هم به لحاظ  زیبایی و هم به لحاظ تبلیغاتی از اهمیت بالایی برخوردار است

معمولا بهتر است از رنگ هایی استفاده شود که بیشتر دیده شود و جلب توجه نماید .

  1. انتخاب ابزارآلات جعبه ابزار

بهتر است انتخاب ابزارآلات داخل جعبه را به خصوص برای هدایای تبلیغاتی هرچه شکیل تر و در عین حال کاربردی تر انجام دهید تا احساس خوشایند تری از دیدن و داشتن آن در مخاطبانتان به وجود بیاید.

همچنین اگر برای خودتان می خواهید جعبه ابزار تهیه کنید بهتر است جعبه ابزاری را انتخاب کنید که ابزارآلات آن بسته به نوع کار شما تکمیل باشد.

وجود کیف ابزار علاوه بر ایجاد حس اعتماد به نفس ناشی از تعمیر و رفع مشکلات فنی و تاسیساتی در کاهش هزینه های تعمیر وسایل نقش به سزایی دارد. در واقع داشتن جعبه ابزار از پرداخت هزینه اضافه در تعمیر وسایل جلوگیری می کند به علاوه حس توانمندی به شما القا می کند.

جعبه ابزار های شرکت ایوک با استفاده از مواد اولیه با کیفیت طبق استاندارد جهانی در بهترین کارخانجات صنعتی داخلی و خارجی تولید شده در سراسر ایران وخارج از کشور توزیع میگردد.

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در لینکدین
ارسال از طریق تلگرام
ارسال از طریق واتساپ
ارسال با ایمیل
منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.