حضور ایوک در چهارمین نمایشگاه تخصصی ابزارآلات کشور در ساری

نمایشگاه یک صنعت است و یکی از حلقه های مهم فرآیند بازاریابی می باشد که می تواند در خدمت صادرات کشور باشد. نمایشگاه بین‌المللی نزدیک ترین و ارزان ترین محل جهت تعامل عرضه و تقاضا است که به عنوان یک مکمل و راه حل مناسب جهت توسعه صادرات غیرنفتی مطرح می‌باشد.

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ابزارآلات صنعتی، ساختمانی و نجاری از ۶ الی ۹ دی ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی مرکز تجارت بین‌المللی کاسپین نیاوران شهر ساری برگزار شد.

 استان مازندران خصوصا شهر ساری برای اولین بار بود که میزبان برگزاری چنین رویدادی با این ابعاد در زمینه ابزار و یراق‌آلات بود. به دلیل ظرفیت بسیار بالایی که استان مازندران در زمینه صنعت ساختمانی و خصوصا نجاری دارد، همواره جای خالی برگزاری چنین رویدادی در این استان احساس می‌شد. به همین دلیل استقبال پرشور مراجعه‌کنندگان از این رویداد همه را شگفت‌زده کرد.

 

در طول ۴ روز برگزاری این نمایشگاه مهمانان ویژه‌ای از غرفه‌ی ایوک در این نمایشگاه دیدن کردند.

 

 

در میان مهمانان عزیز می‌توان به عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف استان مازندران، دکتر کواکبیان و رئیس اتحادیه صنف ابزار یراق گرگان آقای فرح‌زاد و رئیس اتحادیه صنف ابزار یراق استان تهران، مهندس مهدی باقرپور اشاره کرد. ایوک میزبان پیشکسوتان صنف ابزار نیز بود. از ساری، حاج حشمت لقمانی، حاج احمد لقمانی و علی لقمانی. از اصفهان حاج حمید اویسی. از بابل حاج علیرضا شعبان‌پور(نماینده ایوک در استان مازندران) و از مشهد هم حاج مهدی علمایی.

 

 

شرکت ایوک برای ایجاد تجربه‌ی شخصی کار با ابزارآلات، بخش «Workshop» را جزء همیشگی فرآیند نمایشگاهی خود قرار داده‌است تا مشتریان و بازدیدکنندگان با اطلاعات و آگاهی کامل دست به انتخاب بزنند. ورک‌شاپ ایوک این بار توسط هنرمند عزیز و خلاق کشورمان خانم مونا کمایستانی و سفیر برند ایوک آقای مجید مشهدی برگزار شد.

ورک شاپ ایوک یک میهمان عزیز هم داشت. مجری توانمند صدا و سیما، نیما کرمی.

 

 

در نمایشگاه ابزار ساری ایوک مفتخر بود که مدیران شرکت‌های دنلکس، کنزاکس، لیهو، استرانگ و ای‌پی‌ان و ... از غرفه‌ی ایوک بازدید کردند. از دیگر نکاتی که توجه بازدیدکنندگان این نمایشگاه را به خود جلب کرد؛ داشتن بیش از ۸۰ نمایندگی خدمات پس از فروش فعال برند ایوک در سراسر کشور و گارانتی ۲۴ ماهه‌ی ایوک است که نشان دهنده‌ی اطمینان این برند به محصولات خودش است. 

مهمانان عزیز و همکاران گرامی زیادی از آذربایجان‌شرقی، گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، تهران، زنجان، خوزستان، فارس، لرستان، کرمان، یزد، اصفهان، هرمزگان، خراسان و مرکزی از غرفه‌ی ایوک در نمایشگاه ابزار ساری بازدید کردند. ایوک به همراه تیم خستگی ناپذیرش تمام‌قد از همه‌ی این ابزاردوستان قدردانی می‌کند

ایوک در نمایشگاه ساری با برگزاری قرعه‌کشی در هر شب سه جایزه ارزنده را بین کسانی که در آن نام‌نویسی کرده بودند به رسم یاد بود اهدا کرد. 

تیم ایوک همیشه پرانرژی و باصلابت آماده‌ی خدمت‌رسانی به همه‌ی ایرانیان عزیز خواهد بود.

این نمایشگاه شنبه نهم دی‌ماه به کار خود پایان داد.


ایوک
فقط با یک حرکت

 

نمایشگاه ساری