ابزار ضروری خانه – معرفی 8 مورد از ابزارآلات مهم خانگی

ابزار ضروری خانه

ابزار ضروری خانه

ابزار ضروری خانه شامل موارد بسیار زیادی است .طیف وسیعی از ابزارها وجود دارد و همه آنها عملکردهای مختلفی را انجام می دهند، اما 8 مورد از رایج ترین ایزارهای خانگی آنها عبارتند از:

  1. چکش
  2. پیچ گوشتی
  3. تبر
  4. اره
  5. آچار
  6. اسکنه
  7. انبردست
  8. مته و متر نواری

 

ابزار ضروری خانگی

ابزار آلات چه هستند؟

ابزار می تواند هر موردی باشد که برای رسیدن به یک هدف استفاده می شود. تجهیزات معمولاً مجموعه ای از ابزارها را نشان می دهد که برای دستیابی به یک هدف خاص استفاده می شوند. • یک ابزار می تواند غیر مکانیکی نیز باشد. با این حال، وقتی کسی می گوید تجهیزات، جنبه مکانیکی خاصی در آن وجود دارد که نمی توان آن را نادیده گرفت.

چرا ابزارها در خانه ضروری هستند؟

در برخورد با شرایط اضطراری در خانه کمک می کند برخی از تراژدی ها در خانه ممکن است نیاز به اقدام فوری با ابزار مناسب خانه داشته باشند. برای ثابت کردن میخ ها یا حتی کشیدن آنها به چکش نیاز دارید. در صورت بروز حادثه، اکثر ابزارهای خانگی به شما در تعمیر آسیب کمک می کنند.

چرا استفاده از ابزار ضروری است؟

استفاده از تجهیزات مناسب برای کار نه تنها ایمنی کاربر را تضمین می کند بلکه بهره وری و کارایی کارکنان را نیز افزایش می دهد. به خصوص زمانی که یک کارگر درگیر یک کار پرخطر باشد. تجهیزات مناسب می تواند روند را سریع کند و شما را از صدمات نجات دهد.

شش مورد از ابزار دستی ضروری خانه

  • ابزار نگهدارنده
  • گیره و انبردست
  • ابزار ضربه ای
  • سورتمه و چکش
  • ابزار اندازه گیری
  • ابزارهای برش فلز

 

محبوب ترین ابزار دستی چیست؟

چکش پرکاربردترین ابزار دستی برای نجاری، میخ کشی، مونتاژ مبلمان، روکش کردن، مته های سنگ تراشی برجسته و اسکنه های فولادی است. چکش ها در انواع و اندازه های مختلف با سختی سطح متفاوت موجود هستند.

ابزارآلات را تعمیر کنیم یا ابزار نو بخریم؟

برای دریافت جواب این سوال که ابزار آلات را تعمیر کنیم یا خیر یک نکته ساده وجود دارد :
تعیین قطعی زمانی که ابزارهای برقی و تجهیزات ساختمانی ضمانت تعویض دارند دشوار است، اما عوامل کلی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود:
هزینه تعمیرات: از قانون 50 درصد استفاده کنید. اگر هزینه نگهداری بیش از 50 درصد ارزش است، آن را تعویض کنید. اگر کمتر از 50 درصد ارزش است، آن را تعمیر کنید.

پس تعمیر ابزارآلات در صورتیکه هزینه آن کمتر از پنجاه درصد قیمت دستگاه باشد منطقی است.

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در لینکدین
ارسال از طریق تلگرام
ارسال از طریق واتساپ
ارسال با ایمیل
منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.